מה הגוף שלך מנסה להגיד לי: 3 סימנים נפוצים של חוסר איזון הורמונלי

by lottoinisrael

גוף האדם הוא מכונה מדהים. הוא מורכב מ( 7) על 7.000.000.000.000.000.000.000.000.000 אטומים. בכל יום, הלב האנושי משמש כמשאבה של -2,000 ליטרים של דם. כאילו שזה לא היה מפתיע מספיק, אתה עלול להיות מופתע לדעת כי עצמות אדם הן ארבע פעמים חזקות יותר מבטון, וכל בית מיליון מסננים בכליות כדי לעזור לטהר את הדם ונוזלי גוף.

עובדות אלה עשויות להיות חדשות לך, אבל זה לא מפתיע, שכן אנחנו לא רואים את מה שקורה בתוך הגוף האנושי על בסיס יומי. עם זאת, אנו יכולים לראות את מה שקורה מחוץ לגוף האדם, ועל פני השטח. בואו לבדוק כמה מן הסימנים השכיחים ביותר שהגוף שלך עשוי להיות השליחה להתריע על המחלה.

עור יבש

זו היא נפוצה ביותר של כל אותות הגוף שמצביעים על המחלה. עור יבש הוא לעתים קרובות סימן להתייבשות. גוף שהוא בריא באופן מתון ולקבל כמות מספקת של מים צריך להיות מרקם וגמישות רכים. עור קשה יבש יכול להיות סימן של אי ספיקת כליות; הדבר בא לידי ביטוי בדרך כלל באנשים עם סוכרת. באופן אירוני, רוב גדול של אנשים שיש להם אי ספיקת כליות להפסיק לשתות כמות מספקת של מים, כי זה לא מגיע צמא או לא יכול לקחת יותר מכמה לגימות לשעה. זו מתרחשת כאשר הגוף שמירה על נוזלים.

הכליות לשמור על נוזלים כאשר הגוף אינו מקבל מספיק מים. תחשוב על זה כמו הגוף שלך באופן מאובטח מחזיק מים משום שהוא אינו יודע שזה עוד לא נגמר. זה הופך מעגל קסמים, משום שהוא שומר אתה מרגיש מלא, אז אתה חושב שאתה לא צריך יותר מים כאשר באמת, שאתה עושה. לעזור לגוף שלך על ידי הוספה כמה טיפות של לימון טרי על כל כוס המים שאתה שותה. הלימון יסייע בתפקוד הכלייתי ולפזר זיהומים שעלול לגרום לחסימה, כגון אבנים בכליות. הליכה מהירה במשך לפחות 15 דקות יכולה להיות גם מועילה במקרים של אגירת נוזלים.

שיער פנים עודף

הוא בדרך כלל הסיבה של שיער פנים עודף לאורך קו הלסת, שפה עליונה ובסנטר. מבחינה רפואית ידוע כשעירות, מצב זה פוגע בעיקר בנשים, אבל יכול להשפיע גם על גברים. שעווה והגילוח לעזור רק באופן זמני. שעירות יתר נגרמת על ידי ייצור יתר של הורמונים גבריים המכונים אנדרוגנים. יש נשי חוות חוסר איזון הורמונלי בדרך כלל אחד או יותר מהפעולות הבאות:
◾ אקנה
◾ סוכרת
◾ מקריח
◾ קול עמוק יותר
◾ מתחלש גודל שד
◾ מחזורי וסת בעייתיים / לא סדיר
◾ חוסר האנרגיה במהלך היום
◾ עלייה במשקל (במיוחד באזור הבטן וירכיים)
משקל צרות לאבד ◾

להתרחק ממזונות שעלולים להכיל הורמונים מוספים כגון עוף וחלב. ההורמונים הוסיפו במזונות אלה יכולים להחמיר את הבעיה. כמו כן, להימנע ממזונות ארוזים בפלסטיק. פלסטיק חלק המכיל תרכובות, כגון BPA, וגרמו לחוסר איזון הורמונאלי.

ציפורניים שבירות

ציפורניים כי הם שבירות, יש לי רכסים (אנכיים או אופקיים) או נקודות לבנות מצביעות על מחסור חמור של מינרלים. מסמרים שהם חיוורים ושברירית עשויים להצביע על אנמיה, חוסר בתא דם אדום. ברזל הוא אחד המרכיבים העיקריים בתאי הדם האדומים. זה מחזיר אותנו לחוסר מינרלים. אכול מזונות עשירים במינרלים, כגון עדשים, פולי סויה, תרד, פטריות, אצות, סלק, כדי לסייע לעמוד בדרישות יומיות של מינרלים ולחזק את הציפורניים.