קבלת החלטות טובות לחיים טובים יותר

by lottoinisrael

האם תהייתה אי פעם מדוע אנשים מסוימים ימשיכו לקבל החלטות רעות ? אתה רואה ידוענים שעושים מיליון להופעה אחת אבל שאר חייהם רצופים החלטות רעות שפוגעות לא רק בהם. אתה יכול לראות את הפעולה הזו בפקידי הממשלה ואנשי עסקים מובילים. לא משנה, מהעשירים לעניים שבעניים, אנו רואים אנשים לכודים במעגל קסמים של קבלת החלטות גרועות בחיים. למרבה הצער, אנו רואים הרבה יותר אנשים קרובים לזה. אנו עדים למשפחות שמקבלות החלטות גרועות. למרות כל עצות, החלטות רעות ממשיכות.

למה חשוב ללמד את האנשים איך לקבל החלטות טובות יותר ? אנתוני רובינס, סופר, תכונות של קבלת החלטות טובה כתכונת מפתח לחיים מאושרים. מכירת המחבר בריאן טרייסי טוענת, “ככל שאתה חושב שבעתיד, החלטות טובות יותר אתה תעשה בהווה כדי להבטיח את העתיד הופך למציאות”. לקבל החלטות טובות יותר משפר את איכות חייו של אדם.

להבין את מנגנון החלטת רכישה

בכל רכישה גדולה, הרבה אנשים מעורבים בתהליך קבלת ההחלטות.מעטים הם אלה שמקבלים את ההחלטות המרכזיות. אחרים הם אנשים בעלי השפעה שאינו יכול לקבל את ההחלטה, אבל יכולים להשפיע על מי לעשות.המשפיע יכול להיות משתמש פוטנציאלי של הפתרון או יועץ מפתח לקבלת החלטות.

יש אחרים שמשחקים את התפקיד של שומרים. מימון אישי ומנהלי רכש לעתים קרובות לשחק את התפקיד של אפוטרופוס. הם לא יכולים להגיד כן, אבל הם יכולים להגיד לא.

מוכרים צריכים לדעת שהוא משחק את התפקיד, את מערכת היחסים בין השחקנים ומה שהם חושבים עליך ועל המתחרים שלך. יש מוכר ממוצע הבנה כללית של מידע זה. יש מבצע מכירות עליון הבנה כוללת.

סופו של דבר, זה כנראה חכם לדאוג פחות על תהליך המכירה שלך ולהתמקד יותר בתהליך הקנייה של הלקוח. אם אתה עובר פקודת מקיפה של תהליך הקנייה, אתה צריך לדעת את התשובות ללפחות שש השאלות הבאות:

1. מי הם מקבלי ההחלטות, משפיעים, ושומרי סף?
2. מהי מערכת היחסים בין שחקני המפתח?
3. אילו הם קריטריוני ההחלטה שלך להחליט בינך לבין המתחרים שלך?
4. מה דעתך שבהשוואה למתחרים שלו בקריטריוני ההחלטה?
5. האם יש לך או יכול לפתח אלוף פנימי שהוא שחקן מרכזי?
6. האם מתוקצבים וממנו את הפרויקט?

אני כמבוגר

יוהכין הוא פרופסור צעיר במכללה ויועץ לימודים, הוא כל הזמן שומע את הסטודנטים אומרים, “אני מבוגר”. מקביעה זו משתמעת שאני לא צריך להקשיב לאף אחד. אני יודע הכי טוב.

לכן, אני יכול להחליט בעצמי.

זאת דרך אל סדרה של החלטות גרועות, החל בנסיעה שמחה פרועה בכביש שנגמרת בהשלכות גרועות יותר. שני דברים יכולים בדרך כלל לעצור סוף המלכודת הזאת.

סטודנט במכללה נוטה להיות יותר בוגר עם גיל, והשני הוא ניסיון. על ידי עובר סדרה של החלטות רעות, אדם חכם זוכה תובנה ההשלכות של החלטה רעה.

איך להימנע קבלת החלטות גרועות

כל האנשים, ללא קשר למוצאם או מעמד חברתי, יכולים להפיק תועלת מטכניקות קבלת החלטות טובות. הנה כמה שיטות לשימוש:
(א) להגדיר את הבעיה או בעיות, (ב) לערוך מחקר בתחום, (ג) לדון עם אנשים מכובדים עם נסיבות דומות, (ד) לשקול לפחות שתי חלופות, (ה) לבחור את ההחלטות הטובות ביותר, המבוססות על מערכת הערכים שלהם, וכן (ו) להמשיך ולשאת בתוצאות.

החלטות טובות יותר

ביצוע ההחלטה הנכונה יכול להיות תהליך קשה. אף אחד לא משבח בדרך כלל הרבה החלטות טובות שלו; עם זאת, סביר להניח כי זה מקביל לחום של אדם חולה – בסוף, בדרך כלל זה נגמר לטובה. לסי בראון, מחבר ספר איך להפוך לאדם שתמיד רציתי להיות, מסביר שלא משנה מהו המכשול, “הערכים שלהם לא נקבעו על ידי הממשלה או מנהיגי הדת אלינו לתת עקביות את הערכים שלהם בדרך שאתה מתקרב חיים .. .. על ידי שמירה על האמונות שלך, אתה תמיד יכול להישאר על מסלול לקראת החלומות שלך. “על ידי קבלת החלטות טובות יותר, אנשים יכולים ליהנות מאיכות החיים טובה יותר.