קולר מחשמל לכלב – הטוב והרע

by lottoinisrael

הקולר, צווארון הדרכה מרחוק, או הצווארון אלקטרוני הוא נפוץ ביותר בארבעה תחומים – 1.שומר על כלבים שברשותנו. הכלב שלנו הוא תקן בכל פעם שהוא מתקרב לגדר. זה ידוע גם כמחסום בלתי נראה או מטר גדר.  2.כלבים נובחים יוצא. השרשרת כוללת תיקון אוטומטי כאשר הכלב שלנו מתחיל לנבוח. אם הוא ממשיך לנבוח, החוזק, המשך והתדירות של התנגשויות מגדילים באופן אוטומטי. 3.אימון כלבי עצירה ובעיות התנהגות כלב. קולרי הלם הם נפוצים ביותר עבור מחוברים אימונים. עם זאת, כמה אלף כלבים ובעלי חיות מחמד גם להשתמש בהתנהגות כמו תוקפנות מזון ותוקפנות כלב. 4. מלמד כלבים להתרחק מבעלי חיים ואובייקטים מסוכנים. שימוש נפוץ הוא בהכשרת סלידת נחש ארסית. כלב מבוהל הוא קשה, אבל מספר קטן של פעמים (2-3 פעמים), כאשר מתקרבים נחש בכלוב. זה מלמד אותך להתרחק מנחשים ארסיים בעתיד.

השימוש בקולרי הלם בכלבים הוא נושא מאוד רגשי. הדיונים לעתים קרובות להידרדר להתקפות אישיות, אשמות של כלב אכזריות, וצורות אחרות של קללה.

במאמר זה אני אנסה להיצמד לעובדות, ולשקול את הטוב וגם את הרע של קולרים לכלבי הלם.

השימוש בקולרי הלם בכלבים הוא נושא מאוד רגשי. הדיונים לעתים קרובות להידרדר להתקפות אישיות, אשמות של כלב אכזריות, וצורות אחרות של קללה.

במאמר זה אני אנסה להיצמד לעובדות, ולשקול את הטוב וגם את הרע של קולרים לכלבי הלם.

נגד צווארונים אלקטרוניים קולרי הלם

 לא כל הקולרים האלקטרוניים משמשים כקולרי הלם. ישנן שלוש דרכים עיקריות – 1. מצב כוננות, 2. מצב רטט, ו 3. מצב לקרוס.

כל קולרי ההלם האלקטרוניים יש הפונקציונליים, אבל את הפונקציות של צפצופים או תנודות הן אופציונליות.

מצב צפצוף

במצב זה, אות קולית כאשר הבקר נלחץ צוואר. אות זה יכול לשמש כסמן, באותו אופן ניתן להשתמש בקליקר אימון קליקר.

מצב רטט

במצב זה, צווארון הרטט, בדומה לאופן איתורית או הטלפון שלנו רוטטת לתשומת לבנו. כגון סרעפת, תנודות אלה יכולים לשמש כסמן או הפרעה.

מצב לקרוס.

במצב ההתנגשות, הצווארון האלקטרוני, מקור כוח עבור הכלב באמצעות שני פינים בצווארו של הכלב.

עימות זה יהיה כאב ואי נוחות לכלב פיזי כי אחר זה לא יהיה יעיל במיזוג הכלב.

אין ספק שיש דרכים טובות יותר כדי לאמן ולנהל קולרי הלם הכלב לשימוש שלנו. הכשרה זכתה היא לא תרופת פלא, וזה ייקח עבודה, התמדה וסבלנות קשה אילוף הכלבים שלנו. עם זאת, טכניקות לתגמל עובדות כלבים דומיננטיים, עקשנים ואגרסיביים. הוא עבד להכשיר זה שייבא שלי. למעשה, שייבא הפסיק תוקפנות כלפיי ולאחרים, לאחר שהפסקתי לקחת את שיטות המבוססות על כאב.