האם ילדים עושים אותנו עניים ואומללים? מיתוס או האמת המרה?

by lottoinisrael

אם הדיווחים נכונים, הבאת ילדים לעולמנו לא רק שברה את האבהות שלנו היא מפחיתה גם את האושר שלנו. ד”ר ג’סטין מסביר כיצד מחקרים אלו נופלים ובגדול באחד מהממדדים הכי חשובים שלא נלקחו בחשבון, במידה שאינה ניתנת למדידה: כוחה של אהבת אב.

נראה כי הבאת ילדים לעולם מוציאה הרבה הירהורים עיתונאים רעים. עשרות שנים של נתונים העצימו את מיתוס הבאת ילדים לעולם, המתיוס מתאר כיצד ההכנסה שלהם והעושר הכללי שלנו ולהפחית את אושר ילדיהם.

הבעיה הייתה לכותרות שוב בשבועות האחרונים באוסטרליה. במאמר צוטט דו”ח חדש שמחשב להעלות את שני ילדיה בעלויות אוסטרליה מעמד בינוניים יותר מ 800,000 $! זה נגמר 44,000 $ לשנה בדולרים לאחר המס.

ואם כל זה לא היה מספיק כדי להרתיע הורים עתידיים, במאמר זה מדווח על מחקר שמתמקד בעשרות שנים מחקר וציינו כי ילדים שהקטינו את האושר שלהם. מאז 1970, החוקרים הצביעו על כך שרמות האושר שלנו, כאשר ילדים מגיעים לתחתית, וממשיכים כלפי מטה עד שספירלת הצעירים שלנו מתחילות לעזוב את הקן. רק אז לשחזר חלק מהשמחה שהייתה לנו לפני שהגיעו הילדים.

ילדים הם השקעה רעה?

מיתוס הבאת ילדים – אם הבאת ילדים היא השקעה רעה?

התשובה שלי: כמו אב לחמישה ילדים, אני עושה את משקיע גרוע! אני חושב שאולי אני צריך שני ושלישית, רביעי, ואולי עבודה! או שאולי אני אעשה את מה שרוב האנשים ולתת לי בתי ספר פרטיים, חופשות בחו”ל ופינוקי יוקרה לעשרים שנה. אני מסכים עם זה. לא, ברצינות, אני. למה?

ההחלטה להביא ילד לעולם לא יכולה להיות שווה להחלטה פיננסית

כל הורה מכיר את התחושה של צפייה בתינוק בן יומו אותה בעריסה שלה בזמן שהיא ישנה, ​​יתעורר, תתעורר ותראה את העולם סביבך הוא חוויה שלא ניתן למדוד בדולרים וסנטים.

כל הורה מכיר את השמחה שבאה לראות את בנו להצליח ולהתגבר על מכשולים באמצעות נחישות מוחלטת נותנת תחושה של סיפוק והכרת תודה יסולא בפז.

כל הורה יודע את השמחה שהם חווים כאשר ילדיהם לפתח אנשים מדהימים, נספג בחיים, ומתכוונים לעשות, זה הוא שמחה שכסף פשוט לא יכול לקנות.

וכל הורה יודע, כי למרות המתח, לילות ללא שינה, הקאות, התקפי זעם, בכי (שלה והילדים שלה “), הכאב הכלכלי ורגשי, הם היו מוכנים לשלם כל מחיר עבור לעזור לילדיהם להישאר בטוח, בריא ומאושר בכל החיים שלה להורים לילדים עם צרכי מיוחדים יכול להעיד ש– .. ההשקעה שלך היא גבוהה יותר, כאב גדול יותר, והעלויות עמוקות, לעומת זאת, נגד אינטואיטיבי שמחה, צמיחה וחוכמה בעמל יותר מכל דבר מכאני ביותר שלנו אי פעם יחווה.

אני חושב – ואני בהחלט לא רוב ההורים נסכים – זה לא כסף. מעולם לא היה ולעולם לא יהיה. כמובן, שיש ילדים עולה לנו הרבה כסף (וכל דבר אחר). אז זה הוא. אני מבלה את הכל ויותר כדי להעלות את המשפחה שלי ולתת להם את הסיכוי הטוב ביותר שאני מכיר כדי לעזור לך לחיות בתחושה פורה וחיובית,.

לגבי המחקר קובע שילדים הם לא כיף …?

ובכן, חוקר אושר, אני אומר לך בסוד. חוקרים מגדירים את האושר כהעדר רגשות שליליים ואת הנוכחות של רגשות חיוביים. וכל מי שיש לו ילדים יודעים שיש לנו כמות גדולה של אתגרים בהפחתת עליות רגשות חיוביים ושליליות.

אבל החוקרים לא שאלו על משמעותו של האושר. ואל תשאלו אותנו להגיב על שביעות הרצון ושלום או גובה, או אחד מאותם רגעים שמשאירים אותנו תחושת שמחה “אושר” עמוק אפילו לא מתחיל לעטוף.

תוצאות לקחת את הזמן כדי למדוד

בחיים, נראה כי כאשר אנחנו מסתכלים אחורה על זמנים קשים – את הרגעים המתוחים ואנחנו מתעקשים – לעתים קרובות לקבל בהכרת תודה ושמחה, למרות כאב שאנחנו מרגישים שכעברנו אותם. גידול ילדים הוא לא. זה קשה, במקרה זה, אבל במחשבה שנייה זה מרגיש סיפוק מאוד, כאשר אנו רואים את הילדים שלנו להיות עצמאיים ולעשות דברים שאנחנו אף פעם לא חשבנו שאפשר וליצור קשרים חזקים ומשמעותיים עם אחרים.

הבאת ילדים היא השקעה רעה?

רק אם אתה חושב שהבאת ילדים היא השקעה יותר מכל דבר.

איך אתה מרגיש לגבי העלות של גידול ילדים? האם אתה חושב שאתה יהיה מאושר יותר בלעדיהם או סתם עשיר יותר?