האם אתה מבזבז את הכסף על מודעות להתקנים ניידים?

by lottoinisrael

מפרסמים משלמים עבור מודעות שלא מופיעה. התעשייה משתמשת בסטנדרטים הגבוהים ביותר ללגיטימציה.

הוויכוח על ערכו של פרסום סלולרי הוא בדרך כלל מתמקד בהשפעה, אם בכלל, שיש לו אם הכרת המותג, מכירות וצרכנים ההובלה בחנויות. עם זאת, מפרסמים איבדו את הכסף בטלפון, במובן המילולי, כי חלק ניכר מהמודעות שהם משלמים אינם פועל כראוי במכשיר הטלפונים החכמים.

עכשיו הם נמצאים ברשת עורכי דיווח לחץ ומדויק יותר כיצד הם מספקים מודעות בניסיון לתת לגיטימציה לתעשייה ולהגדיל את ההוצאות על שיווק סלולרי.

מוקדם יותר החודש אפל הפכה לרשת הגדולה הראשונה הניידת המודעה כדי להיות מוכר באופן מלא על ידי מועצת דירוג מדיה שעמידה בסטנדרטים של לשכת הפרסום אינטראקטיבית ואיגוד השיווק הנייד שוחררה יחד מוקדם יותר השנה.

במהלך תהליך הביקורת, דוחות מדויקים איאד הופעות המוצגות, ברזים, שיעור צעד עיתונות, נופים, נופים, נופים בכל ביקור, בממוצע, המרות, ביקורי תכונות ייחודיות ותכונות ייחודיות. אפל אמר את הרשת שלה היא זריזה יותר מאשר פרסום סלולרי אחר, ולא לגבות תשלום עבור מודעות שמסכים מלאים של משתמשים.

“אנו מתרשמים מהמגוון רחב של פרמטרים שהיצע ואיכות איאד”, אמרו דיוויד גאנרי’ץ, סגן נשיא בכיר וסגן מנהל MRC, אמר. “זה נותן לי קנייה ומכירת צד של המדידות מדויקות וניתן להסתמך עליו ככסף אמון”.

ההודעה יכולה להועיל לתעשייה כולה מפרסום סלולרי באופן כללי, דוחף את הרשתות ושרתים לתקנן הדרך בה אנו לחשב ולהציג את הדרך בה הם מנהלים קמפיינים בשביל לקוח. חוסר הסטנדרטים מידע נרחב אמץ אפשר למפרסמים להוציא כסף על מודעות במכשיר הטלפונים החכמים הטלפון חכמים אף פעם לא רואים.

קומץ של חברות שעוברות דרך תהליך ההסמכה, כולל DoubleClick של גוגל.

שרת נייד מודעת רשת המילניום מדיה ניידת מודעה וMoPub, להעריך אם מפרסמים מודאגים מספיק על ההסמכה של MRC לפני עובר תהליך, הכולל בדיקה יסודית ועולה יותר מ -100,000 דולר.

עבור מפרסמים, את הדולרים שאבדו קשים לכמת. משרד האנליזה נומרית באחרונה מצא כי כמעט 30% מהמודעות הם לא שולחן עבודה גלויה. ובאמצעות מגוון רחב של מורכבות טכנולוגית, המספר נחשב גבוהה אף יותר בסלולרי.

השתמש במודעה להתקנים ניידים כוללת עורך כדי לשלוח בקשה לפרסום שרת המודעות שלך, שרת מודעות על ידי שליחת בקשה לשרת מודעות של צד שלישי, שרת המודעות של הצד השלישי ליצירת יישומי שרת ולספק פרסום יצירתי יחידת מכשיר. (אם זה נשמע מסובך, זה נכון.) לאסוף את כל בעיות עם קישוריות אלחוטית וקל להבין מדוע מודעה ניידת לא יכולה לעשות.

עם זאת, המוציאים לאור, בדרך כלל, ששולמו ללא קשר אם המודעה להופיע לנצח כי שרתי מודעות בדרך כלל להשתמש “פירושו בצד השרת”, כלומר, הוא נחשב כמחייב הופעת מודעה. כדי לקבל את הגושפנקא של MRC, הרשתות ושרתי מודעות להתקנים ניידים צריכים להשתמש “בצד הלקוח סומכים”, מספר ההדפסות, כאשר המודעה מוצגת כראוי במכשיר.

DoubleClick הוא מבוקר להסמכה מMRC והמנהיגים אמרו שירות הפרסום הסלולרי שלה הוא שיפור מתמיד, במיוחד כאשר אתה משתמש בשירות שלך הפרמיה DoubleClick עבור מוציאים לאור. גוגל סרב להגיב.

אלף השנים מאפשרת למפרסמים לבחור להשתמש או לא את הלקוח או את מספר השרתים. ג’ים פיין, מנכ”ל המפלגה מודעת השרת MoPub השלישי אמר לא לעבוד עם מוציאים לאור עד שהם מקבלים שיעור הסטייה שלהם – ההבדל בין מוכר מודעות בתשלום ומודעות שאף פעם לא נתנו לי מכשיר – למעט 5%.

אריק ליטמן, מנכ”ל אתחול מודעה הנייד Medialets נכנס לתהליך הסמכת MRC, כי הוא חושב שזה חלק בלתי נפרד משיווק לשכנע כי פרסום סלולרי הוא ערך ערוץ ומשרתו להפוך את הוצאות מוגברת.

זוהי האחריות של בעלי האתרים לשיפור, כמו גם, שכן הם הנהנים העיקריים של כספי פרסום לאיבוד.

מזג אוויר ושות, שהיו המבקרים הניידים הייחודיים ביותר בארה”ב 14 במרץ, על פי comScore, אמר מפרסמים לפצות על הבדלים ב” רישום יתר “או לספק יותר מודעות מלאי ממה שהם ישלמו בהבנה שחלק מאי לא מייצג. החברה גם אמרה שזה השתפר פער השיעור של יותר מ -20% לפחות מ -10% לאחר שהתחיל להשתמש DoubleClick עבור מוציאים לאור פרמיה עבור מודעות פרסום בסתיו האחרון.

הפקת רווחים דיגיטליים סמנכ”ל שעות ושות “שלו שב והדגיש את הצורך להיות אחידים כהודיע.

“אין שום הסכם על איך למדוד, וזה לא הוגן לכולם”, הוא אמר.