מה אתה יכול לעשות עם האייפון הישן שלך

by lottoinisrael

רק מלפני כמה ימים הודיעה חברת אפל על ​​מכשיר אייפון החדש , בפינה אחת יש לנו את מכשיר אייפון 5, ובפינה האחרת , יש לנו את מכשיר אייפון 5S.

5 דברים שאתה יכול לעשות עם מכשיר אייפון הישן שלך

מכשיר אייפון 5S והשני הם כמעט זמינים עבור טרום הזמנה מהחנות של אפל , אייפון 5S להיות הראשון שיצא לשוק, המכשיר אמור להגיע עד סוף חודש ספטמבר.

אם אתה כבר מתכנן איך לשדרג את מכשיר סמארטפון האייפון הישן שלך לחדש, אז הנה כמה דברים שאפשר לעשות עם הישן :

השתמש עם מכשיר האייפון כשלט רחוק

איזו דרך טובה יותר להשתמש באייפון הישן שלך כשלט רחוק? תן לטלפון הישן שלך חיים חדשים באמצעות השימוש בישום חופשי בנוסף תצתרך לקנות אבזר קטן כדי להפוך את הטלפון שלך לתוך שלט אוניברסלי שאינו זקוק אפילו לסוללות.

להשתמש במכשיר האייפון הישן כנגן מוסיקה

אם אין לך iPod , אז פשוט להפוך את מכשיר סמארטפון האייפון הישן לתוך נגן מוסיקה. מאחר שאייפון מחובר באופן קבוע יכול לתת חיים לחופשה בבית , והוא קל להגדרה . אייפון ייעודי יכול לסנכרן עם iTunes ולהתחבר לכל מערכת רמקולים עם שקע עזר.

עשה עוד כסף – מכור את מכשיר אייפון הישן

יתרונות : אתה מקבל את הכסף לפני שהאייפון שלך מאבד ערך רב יותר , ועם כסף שאתה יכול לקבל לשלם עבור iPhone 5S או 5C -iPhone.

שים עליו אנדרואיד ?

זאת נקודה שנויה במחלוקת, אני יודע. עם זאת , למה לא להתנסות עם האייפון שלך כדי לנסות את מזלנו עם אנדרואיד ?

אני חושב שזה לא כלכך מסובך , להאט ולהיות נוטים להתרסק שמאלה, ימינה ומרכז, אך הוא חופשי לעשות וזה עובד. ברשת תמצא שלל מאמרים על איך להתקין את אנדרואיד על iOS.

השתמש בו כשעון מעורר

טלפונים ואזעקה 5 דברים שאפשר לעשות עם מכשיר אייפון הישן שלך

רבים מאיתנו כבר משתמשים בטלפון נייד כשעון מעורר כיום, אבל למה לא להשתמש במכשיר אייפון ייעודי ליד המיטה שלך? כי ניתן להשתמש כדי לקרוא ספר, אייפון יכול לשמש כמנורת לילה, או מוגדר כשעון מעורר ?

אם אתה מודאג מקבלת שיחת באמצע הלילה , אז אתה יכול להסיר את כרטיס ה-SIM .