מה שונה? עקרונות נצחיים לכל דורות

by lottoinisrael

למה אנחנו תמיד רוצים להתמקד בהבדלים בינינו? הבנה של הבדלי דורות חשובה להבין, שיש עקרונות מסוימים שחייבות להיות נצחיים, עקרונות אלה צריכים לעזור למנהלים ואנשי צוות אומרים, “מה זה” ואני חושב שעקרונות אלה יכולים לשמש כבסיס ליחסים בין חברתיים גדולים דורות בתוך ארגון.
 
שלושה עקרונות נצחיים
 
רשימה כדי להשיג מערכת יחסים בין דורות הולך, אבל לשם קיצור, אני אתמקד בשלושה עקרונות, ומכשיר את הקרקע ליחסים בין הדורות:
 
עיקרון 1: כבוד.
 
כולם רוצה לתת קצת עבודה נהדרת. שמעתי הרבה דור הבייבי בום והדור ה-X של הנוער של היום אין לי מספיק כבוד לממונים. מעניין לציין, כי חברי הדור Y לעתים קרובות מרגישים אותו חוסר הכבוד לממונים עליו! זו תרבות של זלזול יכולה לנוע במעגל ויכולה לגרום נזק ליחסים בין דורות שונים.
 
אבל מה הוא הפתרון? זה פשוט. אתה מתחיל להיות הגיוני. בין אם אתה מרגיש חוסר הכבוד, אין שום סיבה שהוא אמר: “ככל שאתה נותן יותר, אתה מקבל” מקום של הכבוד מתחיל איתך, ואתה יכול לראות שאחרים משקפים קול! דיונים עתידיים כיבד את הדמות. תרבות זו של הכבוד יכולה להיות בסיס לשיפור ארגון דור תקשורת ויעיל.
 
עיקרון 2: להבין.
 
סגנונות תקשורת שונים, לא רק במונחים של ייצור, אלא גם באופן אישי! הבנה למה אנשים סביבך יהיו לתקשר כדי לעזור לך לבנות מערכת יחסים טובות. רבים יאמרו: התייחס לאחרים כפי שאתה רוצה אותם בעצמך, שהוא, אחרי הכל, כלל הזהב הוא כמובן חיים מושלמים. עם זאת, אני חושב שיש שלטון טוב יותר (אנחנו קוראים לזה כלל פלטינום), כלומר. להתייחס לאחרים כפי שהם רוצים שיתייחסו אליך
 
יהיה סגנונות תקשורת הבנת כלי מרכזיים של גברים ומהי המטרה של הסובבים אותך, זה הוא כלי חשוב לבניית יחסים ארוכי טווח.
 
עיקרון 3: פעולה.
 
חלק מהאנשים ללכת מעבר לקשיים או לתקשר היטב? אני מקווה שתשובה היא: רק לעתים נדירות. פריון מוטבע חיובי מוכר על ידי כל דורות.
 
תן לפעולות שלך מדברות בעד עצמם כדי לבנות את מותג אישי יעזרו ליצור רושם חיובי על הדור.
 
שאל, “מה זה הדבר הזה?”
 
בפעם הבאה שאתה חושב, “מה זה שונה” כנראה שיש לך לעצור ולשאול, “מה נכון”? אם עקרונות אלה אינם קיימים, ייתכן שיש שינויים שאתה מבצע כדי ליצור בסיס טוב יותר לתקשורת יכולה להיות בין מערכות יחסים של דורי אינטר.