מי מהכשירים אייפון 5 או גלקסי אס 4 ישרוד נפילה מגובה רב?

by lottoinisrael

סמסונג גלקסי אס 4 הוא אחד המכשיר האחרון שהוציאה לשוק חברת סמסונג. כל אחד שקונה את סמסונג גלקסי גם רוצה לדעת את עמידותו בנפילה מגובה רב בשל העובדה שיש לו כיסוי פוליקרבונט שאולי נראה שביר יותר לעומת האייפון 5 עם כיסוי מקרה של מתכת.

הפלתם של האייפון 5 וגלקסי אס 4 בגובה החזה הממוצע או הגובה של כיס החולצה, יש לשני הטלפונים את אותה השפעה, רק כמה סריטות עליהם.

עם זאת, הפלתם של האייפון 5 וגלקסי אס 4 בגובה של שבעה מטרים מעל הגשר, כאשר הטלפון החכם סמסונג גלקסי נוגע בקרקע בקצוות הטלפון ישנם קצת סדקים קטנים על המסך, אך הנפילה אינה משפיע על הפעולה הרגילה של המכשיר. עם זאת, הפלת אייפון 5 מאותו הגובה כמו הגלקסי, האייפון פשוט מקבל סריטות.

הפלתם של האייפון 5 וגלקסי אס 4 בגובה של 10 מטר, נראית אייפון 5 תהיה חזק יותר עם כמה סריטות עליה וסדק קטן מאוד על המסך, אבל סמסונג גלקסי הוא לא שורד לחלוטין את הנפילה. המצלמה של סמסונג גלקסי שבורה לגמרי והמסך לא שורד והטלפון אחרי כמה זמן זה פשוט מפסיק לעבוד.

מכשיר אייפון 5 התברר אפילו חזקים יותר כאשר הוא נפל קדימה וממשיך לעמוד בלחץ ולא נסדק. אפילו נסיעה על הטלפון במהירות איטית יחסית, אין רוע ואת הפונקציונליות של האייפון 5 “הוא תמיד מושלם.

לכן, נראה שלסמסונג גלקסי S4 יש פחות התנגדות מאשר האייפון, הגלקסי אס 4 הוא למעשה מעטפה פוליקרבונט (פלסטיק) שאינו מכסה את פני השטח של המסך. זה אולי בשל הקלות של פיצוח המסך ונזק למצלמה. יש אייפון 5 בצד השני במקרה אלומיניום מתכת כי הוא בהחלט יותר קשה ויותר קשה להשיג ולשמור על מקום את הרכיבים הפנימיים של הטלפון. שורה תחתונה מכשיר הטלפון החכם אייפון 5 הוא יותר עמיד מנפילה מגובה רב מאשר המכשיר החדש של סמסונג.