הפסיכולוגיה של המשחק

by lottoinisrael

במקרה שלי, פסיכולוגיה היא כנראה אחת הדרישות החשובות ביותר לזכייה מוצלחת בהימורים. למרבה הצער, רוב המהמרים לא שמים לב שזה מגיע לו, ואת זה הוא כנראה אחת הסיבות לכך, בטווח הארוך, מעל 90% משחקנים להפסיד את כל כספם.

יש הרבה מיומנויות וידע הרבה כדי להביא מצב לזכייה מוצלחת בהימורים שונים. חלק מהמיומנויות הפופולריות ביותר היא ניתוח טכני בסיסי בענף הספורט, אני מתכוון היכולת להבין איך לשחק בכל קבוצה וכל שחקן לחזות כמה קבוצות ישחקו, לפגוש שחקנים מושעים או פצועים ובעיות פנימיות ואולי אף קשיים כלכליים של המועדון וכן הלאה. כמו כן, חשוב מאוד להבין ולהשתמש בחלק ניתוח סטטיסטי בסיסי חשוב יותר כמדד לנטייה מרכזית (ממוצע, שכיח, חציון, וכו ‘) או מדד של וריאציה (טווח, שונות, סטיית תקן, וכו ‘) הן בין המיומנויות / ידע כל מהמר מוצלח חייב להיות חיוני יותר.

עם זאת, יש לציין שאף אחד מהכישורים או הידע חשוב יותר ממה שיש זכות לפסיכולוגיה או את היכולת לשלוט ברגשות ופעולות שלנו. רוב המהמרים עושים טעויות טיפשיות ויפסידו הרבה כסף על ההימור שלהם, בגלל חוסר המשמעת או אולי הידע של לשלוט במוחם. אם אתה רוצה לנצח את סוכני ההימורים, אתה חייב ללמוד לשחק עם ההיבט הפסיכולוגי. אם אתה לא יכול לעשות את זה, סביר להניח שאתה מפסיד כסף.

יש הרבה מאמרים וספרים על איך להכין את הנפש וכל אחד מהם שלך כמו שצריך יש נקודה משותפת של תכנית או אסטרטגיה. ברור, אתה חייב להיות בטוח לחלוטין שהשיטות שלהם הן נכונה ופעל בהתאם, אני אומר שאתה אף פעם לא לפקפק בהם לא משנה מה. ברגע שאתה מתחיל לפקפק בשיטות שלהם הן בצרות גדולה. לא משנה מה מתרחש סוג של אובדן רצף, אתה לא צריך לפקפק בשיטות הבסיסיות שלמדת. כאשר אתה מנסה לשנות באופן קיצוני הם קפיצה ראש לקראת אסון. לכן, הצעד הראשון הוא ליצור תכנית או מערכת עם ציפיות חיוביות. אם אין לך תכנית טובה, אנא עשה לעצמך טובה, אל תהמר.

אני בטוח ששמעת את זה ואמר … “אם לא תצליח תכנית, אתה מתכנן להיכשל!” זה נכון לחלוטין.

אני בטוח שיישום, איך אני יכול ליצור תכנית מנצחת?

ובכן, אני לא יכול לתת תשובה, כי ברור שכל תכנית תלויה במשמעת לעקוב וכל ספורט מורכבויות משלו. אבל זה משתנה חשוב בכל תכנית, ניהול הכסף, שבו קריטריון קלי, מנקודת המבט, הניהול האופטימלי של בנק (קופה) שלי. לבסוף, אתה צריך לדעת שהוא תמיד יהיה זמן לזכייה מוצלחת בהימורים, בין אם חופשת חג או בקיץ, בדרך כלל יש אירועים רבים בכל ספורט, לדוגמה, ברוגבי, יש שפע של משחקים בכל רחבי השנה, גם בחג המולד לפני שנתיים, הוא שיחק ב -1 בינואר. לכן, להיות סבלני מאוד בפיתוח האסטרטגיה שלהם, כי השוק עדיין הוא מחכה לך להמר.

לאחר שיצרת את התכנית שלך, מתוכנן היטב ונבדק עם מדגם גדול, אחרי מה שקורה.

זה איך אתה יכול לשמור על הרגשות שלך. אתה בהחלט לא צריך לראות כל הזמן על מסך המחשב וללכת בדרך שאתה מתערב. עם אסטרטגיה טובה, תוכל לנצח את סוכני ההימורים עם לחץ והתרגשות. אל תנסה להתחכם ולהכות את השוק, פשוט בצע את התכנית. למרבה הצער, אין לי רוב אוהדי תכנית מסחר, אתה מסתמך אך ורק על סמך שמועות חדשות או מופרכות. מתערב על הבסיס חדש או שמועה היא, שוב, מתכון לאסון.

אתה לא יכול לתת לרגשות שלך לקבל בדרך. זו הסיבה מדוע אתה צריך תמיד יש תכנית ובצע את התכנית שלך דרך פריז עד שתסיים את המערכת שלך. האם אתה זוכר דבר אחד על החשיבות של הפסיכולוגיה במאמר זה, לזכור את זה … “הרגש הוא האויב הגדול ביותר בעולם הזה אם אתה לא יכול לשלוט ברגשות שלך, אתה לא צריך להיות מסוגל להמר יותר.”

במקרה שלי, יש לי ציפייה שלי תכנית ליגת האלופות החיובית על מדגם גדול ולכן מאז הגעתו ליועץ ב ‘לא היה לי רווח שמונה חודשים ברציפות עד כה, אך אני יודע שבמוקדם או במאוחר בסדרה מביס את כולם. לכן, כאשר מגיע זמן, אני מוכן להתמודד עם זה, כי המפתח הוא להיות מוכן מבחינה פסיכולוגית כדי לשמור על המערכת שלי עם משמעת, סבלנות ואמון.