חמישה צעדים כדי לארגן את העבודה

by lottoinisrael

אם עדיין לא לבלות יום לארגן ולסדר את מקום העבודה לקראת ניקיון האביב, אתם לא לבד. בעוד רוב בעלי העסקים הקטנים מוצאים את זה קל להיות יצירתי, לעתים קרובות אין להם את היכולת הארגונית (או רצון) כדי לייעל את המשרדים שלהם. זה נפוץ ליזמים זקוקים לתמיכה.

כדי לעודד אותך ואת העובדים שלך לסדר את מקום העבודה, להפשיל השרוולים שלך ותקרא את אלה חמישה הטיפים

1. הגדר את מטרות של הארגון. הארגון הוא דרך להגיע לאן שאתה רוצה ללכת, לכן, זה צריך להיות ברור שאנחנו מנסים להשיג. לזהות את המטרות שלך, לענות על השאלות הבאות: מה אתה יכול לעשות את זה אתה יכול לעשות עכשיו כדי להתארגן? מה אתה רוצה? איך אתה מרגיש?

2. לשאול את השאלות הנכונות. חברת ניהול מידע (בין אם על נייר או קבצים דיגיטליים) יכולה להיראות מהמם. כדי להקל על התהליך, אומר המפהיל חברות צריכות לשאול את עצמם:
■ מהו מידע נדרש כדי לשמור?
■ איך?
■ כמה זמן?
■ מי אחראי להצגה שלו?
■ מי צריך את הגישה?
■ איך אנחנו יכולים למצוא?
■ האם זה גיבוי?

3. לחסל את העומס מיותר. רוב האנשים מפחדים להתמודד עם הבלגן. למה? זה בדרך כלל סימן להחלטות מאוחרות. במקום לבזבז זמן ותהה אם אחד מהמסמכים שהתקבל או שיש לשחרר קובץ דיגיטלי על מנת לפשט את המצב על ידי ביטול אלמנטים שאינם מתאימים לחלוקה של קטגוריה שונות כגון ” לא יכולה לחיות בלי זה ” ועוד.

הערה חשובה, על סמך אין ספור מחקרים שונים, 80 אחוזים ממה שאנו שומרים אף פעם לא נשתמש -. ואנחנו, פחות שימוש”

4. לבלות יום לארגן. חברות שאינן מצליחות בארגון צריכות לקחת את הזמן בשביל זה. לבלות יום מלא מכל העובדים מקבלים הדרכה על פריטים שניתן להיפטר או כמובן ברוח הירוקה למחזר לשימוש נוסף ממוחזר. הגדרת הזמן לארגן את עצמך ואת העובדים שלך ייתן לך אנרגיה, מוטיבציה ותמריץ כדי להשלים את המשימה.

5. גייס מומחה לארגון . אם הסיכוי של עובר חודשים של בלגן שנצבר נראה כמו נטל, לשקול שכירת מישהו שיעזור לך לעשות את העבודה. מומחים של השירותים המציעים ארגון באדם או ארגון, לעזור ללקוחות כמעט.